اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی هفته آینده (۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است
سرخط خبرها

پلمب یک واحد عرضه سوغات در خیابان اندرزگوی مشهد | تشدید نظارت‌ها در منطقه ثامن مشهد ویژه ماه صفر

  • کد خبر: ۱۸۰۰۹۳
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
پلمب یک واحد عرضه سوغات در خیابان اندرزگوی مشهد | تشدید نظارت‌ها در منطقه ثامن مشهد ویژه ماه صفر
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: در ماه صفر اقدامات نظارتی و بازرسی به‌منظور روان‌سازی عرضه کالا در شبکه مصرف و درنهایت برقراری تعادل و پیشگیری از سوءاستفاده ناشی از افزایش تقاضا و تنظیم مطلوب بازار در دستورکار بازرسان اتاق اصناف مشهد قرار دارد.

محسن صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره اقدامات انجام شده برای ایجاد آرامش در بازار گفت: انتظار می‌رود که با افزایش ورود زائران به مشهد در ماه صفر تقاضا برای کالا‌های اساسی در مناطق اطراف حرم مطهر رضوی افزایش یابد. در همین راستا ۷۰۰واحد صنفی در رینگ اطراف حرم تعهدداده‌اند تا بیست قلم کالای اساسی را با نرخ مصوب در ماه صفر عرضه کنند.

به گفته وی، آب‌معدنی، تخم‌مرغ، مرغ، برنج، شکر، قند، روغن، لبنیات، تن‌ماهی، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، سیب‌زمینی و پیاز ازجمله اقلامی است که در این طرح در فروشگاه‌های رینگ اطراف حرم مطهر رضوی توزیع می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد از تشدید نظارت بر بازار در ماه صفر خبرداد و گفت: از نیمه خرداد امسال با افزایش حضور گروه‌های اعزامی بازرسی اتاق اصناف مشهد، چهارگروه در چهارطرف حرم مطهر رضوی مستقر شدند و افزون بر نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات به شکایات مردمی نیز رسیدگی می‌کنند.



صیادی تصریح کرد: اکنون تعداد این گروه‌ها به هشت تیم افزایش یافته است. صیادی درباره تعداد بازرسی‌های صورت گرفته نیز گفت: در یک ماه گذشته در منطقه ثامن هزارو۴۳۰بازرسی از واحد‌های صنفی به عمل آمد که در این بازرسی‌ها ۱۸۴فرم تخلف به ارزش ۸میلیارد و ۷۳۸میلیون و ۶۳۲هزار ریال تشکیل شد. عمده تخلف‌های صورت گرفته مربوط به عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب بوده است.

وی ادامه داد: امروز یک واحد عرضه سوغات در خیابان اندرزگو به دلیل تکرار تخلفات و بی‌توجهی به تذکرات قبلی پلمب شد. در روز‌های آینده نیز درصورتی‌که واحد صنفی اصرار بر ادامه تخلفات داشته باشد، به طور حتم پملب خواهد شد.

صیادی تاکید کرد: در ماه صفر اقدامات نظارتی و بازرسی به‌منظور روان‌سازی عرضه کالا در شبکه مصرف و درنهایت برقراری تعادل و پیشگیری از سوءاستفاده عوامل فرصت‌طلب از جو روانی ناشی از افزایش تقاضا، تنظیم مطلوب بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان به ویژه در منطقه ثامن  بیش از گذشته در دستور کار بازرسان اتاق اصناف مشهد قرار دارد. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->